συνεντευξεις

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ...

«Ως πότε παλικάρια θα ζούμε στα στενά? Μονάχοι σα λιοντάρια, στις ράχες στα βουνά?..» Παλιό άσμα που είχε μείνει βδομάδες στα charts. Διότι ήταν και πιασάρικο. Τώρα,απλά, ακούς Δεσποινάκι κι ησυχάζεις. Και μετά πας για ψώνια με κάτι ψιλό-ευρώ,που σου έχει κάνει πάσα η μάνα σου. Κι αγοράζεις: γάλα, ρύζι,καμπάς,χαρτί υγείας. Να σου πω,έτσι όπως πας από το μανάβη στο μπακάλη,δεν κάνεις και καμμιά στάση στο βιβλιοπωλείο? Αγόρασε ένα Σύνταγμα και διάβασε το, το ρημάδι.. αδερφέ μου. Όλο και κάτι χρήσιμο ή ενδιαφέρον θα βρεις εκεί μέσα. Διότι (ακόμα) βρίσκεται σε ισχύ. Και δεν υπονοώ ότι θα γίνει Χούντα και θα καταργηθεί. Μια σκέψη,όμως,ότι εντός ολίγων κύκλων της Σελήνης θα ¨ομιλεί¨ τη germanica, την έχω. Οπότε carpe diem και ρίξε μια ματιά.



Παραδείγματος χάρη, είναι αστείο το ότι δε λαμβάνεται υπ’ όψη η γνώμη των πολιτών. Μια χώρα που έχει αποφασίσει να διατείνεται τη «δημοκρατία», με μοναδικό μέσω διαπραγμάτευσης τα ΜΑΤ.. Κι αυτά τα ΜΑΤ, έχουν γίνει ολίγον γραφικά..


Διότι κύριοι επικεφαλής, είμαι πολίτης... μη με πατάτε στο λαιμό! Αν λέω ότι δε θέλω, φερ’ειπείν, ΧΥΤΑ στην περιοχή που
κατοικώ, κάτι θα ξέρω.. Γιατί μου κουβαλάτε τα ΜΑΤ, που με απειλούν με γενικότερες εκτεταμένες κακώσεις?? Ε λίτλ μπιτ οφ ντιμόκρασι, πλιζ..


Ή λέω ότι δε θέλω μανούλα μου να ψάχνω δουλειά για τα επόμενα 100 χρόνια.. Διότι, μετά αν από την πολλή αφραγκία, έρθω και μασήσω τη σύνταξη κάποιου 80αρη... εμένα θα καταριέται το σόι του και όχι εσάς ω κύριοι επικεφαλής.. (ελπίζω να μην αναλάβουν τα ΜΑΤ και περιπτώσεις γέρων που έχουν πέσει θύματα εκμετάλλευσης..)