συνεντευξεις

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

εν αρχή ην το ρεύμα..

Σπίτι.Απόγευμα προς βράδυ.Συνερχόμενη από τον μεσημεριανό ύπνο.Πρώτα άνοιξα το ένα μάτι και κοίταξα με λαγνεία τον υπολογιστή.Μετά άνοιξα και το άλλο μάτι .... ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΔΕΗ!!


Η γλυκιά αγουροξυπνημένη κοπελίτσα,μεταμορφώθηκε σε Αιμοσταγές Τέρας!!!! ‘Ηθελα να τους σφάξω όλους! Μηδενός εξαιρουμένου. ‘Ενοιωσα ότι μου στερούσαν τα ανθρώπινα δικαιώματα! Μα να μην μπορώ να ανοίξω τον υπολογιστή?? Φασισμός!! Λίγο ακόμα θα σηκωθούμε,λίγο ψηλότερα,λίγο ψηλότερα Εν μέσω καντηλιών και λοιπών ευφάνταστων γαλλικών, μετακινήθηκα προς την κουζίνα.Είχα μισοκλείσει τα μάτια μου, περιμένοντας να ακούσω το σπαρακτικό νιαούρισμα του γάτου μου που κατά 70% θα πατούσα.. Σπίτι.Κουζίνα.Δε θυμόμουν που είναι τα κεριά.Δε θυμόμουν αν έχω κεριά..’Εστω ένα κεράκι από τούρτα γενεθλίων..Με τα πάρα πάρα πολλά,βρήκα ένα κερί ¨’Αγιο Βασίλη¨.Είχα τον αναπτήρα σε ετοιμότητα και άναψα. Στους ορόφους της διπλανής πολυκατοικίας εκτυλισσόταν το θρίλερ! Μικρές λάμψεις κεριών μετακινούνταν σε 2 ορόφους.Και φάτσες τρομακτικά κολλημένες στα τζάμια,για να διαπιστώσουν αν έχουν "μαυρίσει" όλοι οι γείτονες.Κάθισα με το κερί μου και το γατί στο σαλόνι,περιμένοντας το φως το αληθινό..Τώρα,κανονικά,θα αποβλακωνόμουν στο ίντερνετ.. Ποιόν ενοχλώ?? Και να πεις ότι μπαίνω σε τσοντοsite..’Οχι!! ‘Αντε,το πολύ, να μπω στο YouTube και να δω βιντεάκια ηθικώς αποδεκτά..Η οργή μου αναδυόταν ανενόχλητη..Τότε άναψε μια παραπάνω λάμψη στο χώρο.Το ένδοξο κινητό! ((το καλό του αφώτιστου είναι ότι το εντόπισα με την πρώτη.Σε συνθήκες πλήρους φωτός,θα προσπαθούσα να εντοπίσω τις συντεταγμένες του από τον ήχο.))’Ηταν η Σοφία,φίλη μου από το σχολείο και γειτόνισσα.Με πήρε τηλέφωνο,για να ενωθούμε υπό το σκότος.’Ηταν κάτω από το σπίτι μου,της άνοιξα και ανέβηκε.Είχε φέρει κι αυτή το κερί της, ή αλλιώς *γάλα,καμπάς,κερί*= τα βασικά του νοικοκυριού!Φτιάξαμε 2 ελληνικούς-τούρμπο και αρχίσαμε να τα λέμε.Το αίμα άρχισε σιγά-σιγά να κατεβαίνει από το κεφάλι μου και να παίρνει τη θέση που του αξίζει,στις αρτηρίες.Μετά ήρθε και το ρεύμα,αλλά δε με ένοιαζε.Από εκείνη την κατάμαυρη Πέμπτη,αποφάσισα ότι πριν τσαντιστώ με τη ΔΕΗ, θα σκέφτομαι αν τσαντίζομαι για σοβαρό λόγο ή απλά επειδή δεν έχω τι να κάνω ελλείψει ρεύματος..Βέβαια,καλού κακού..,στην επόμενη διακοπή όποιος δει μια μεσαίου ύψους και μεσογειακών αναλογιών,σκουρομάλλα,να πλησιάζει .. ας κόψει λάσπη!